Jelenlegi hely

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

1. Áruátvétel
Személyesen, munkanapokon a nyomdánkban: 1106 Budapest, X. kerület, Porcelán utca 3-9., vagy házhoz szálltjuk DPD futárszolgálattal (nettó 2500 Ft 30 kg-ig/csomag).

2. Szállítási határidő
Qmax Digital Kft. a termékek mellett feltüntetett szállítási időn belül juttatja el a megrendelt árucikkeket a Vásárlóknak, a szállítási ellenérték megfizettetésével. Szállítási határidő: a tartalmilag hibátlan, műszakilag egyértelmű megrendelés esetén a nyomtatásra kész grafika leadásától és elfogadásától számítandó 3-5 munkanap a gyártás befejezéséig. 

3. Garanciális feltételek/ Reklamáció
A garanciális igényeket a mindenkori hatályos jogszabályokat figyelembe véve a forgalmazónál, vagy a forgalmazó által meghatalmazott képviselőnél írásban kell bejelenteni a Qmax Digital Kft. címére vagy e-mail-ben. A termék minőségével kapcsolatos reklamációt csak akkor fogadunk el, ha a Vásárló betartotta a termék dobozán feltüntetett vásárlási tájékoztató javaslatait. A Vásárló köteles áruátvételkor a csomagot alaposan ellenőrizni, és amennyiben az hiánytalan, aláírni az átvételi elismervényt. Ezt követően hiányosságra vonatkozó reklamációt nem fogadunk el. Ha a csomag sérült, és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! 
Áruhiány esetén küldje el a futár által kitöltött jegyzőkönyvet, és azonnal pótoljuk a hiányzó terméket. A további reklamációk/garanciális ügyek érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a kifizetést igazoló számlát és a szállítólevelet. A bejelentéseket a Qmax Digital Kft. címére vagy az iroda@azentapetam.hu e-mail-re küldje. A bejelentésnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • a termék részletes adatait, a hiba rövid leírását,
  • az eladás időpontját és helyét.

Reklamáció esetén a számlát kötelező mellékelni! A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási jogszabályok a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben olvashatók. Nem vállalunk garanciát a rendelt kép kis mértékű színbeli eltérésére, ha a termék a Vásárló monitorán és a valóságban nem egyezik. Cégünk szín-kalibrált nyomtatókkal dolgozik, és tudásunk legjavát adjuk, hogy mindig színhelyes minőségű terméket gyártsunk Önnek.
A reklamáció megvizsgálásának és elbírálásának jogát a 
Qmax Digital Kft. fenntartja. Jogos reklamáció esetében a vitatott tapéta árát a Qmax Digital Kft. a vevő kérésére megtéríti, vagy új termékre cseréli. 

4. Az árucikkek cseréje
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Qmax Digitál Kft. díjmentesen kicseréli - abban az esetben, ha a hibás tapétán kívüli tapéták bontatlan csomagolásban, hiánytalan méretben és épségben kerülnek vissza a nyomdánkba. Ha sérülést észlelt az átvett terméken, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat. 

5. A vásárlástól való elállás joga
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet, ha a megrendelt tapéta még nincs legyártva. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a Vásárló számára, de az elállást minden esetben írásban kell jelezni a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül. A Vásárló az elállási jogot nem gyakorolhatja a webáruházunkban található olyan termékek és szolgáltatások esetén, melyek a Vásárló saját kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra. Ennek jogi háttere hivatalos megfogalmazásban a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 5. paragrafusa c pontjában olvasható. A rendelésnél ezért körültekintően adja meg a méretet és az egyéb adatokat. A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében, amelyet a Vásárló utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottunk elő. Amennyiben a Vásárló a szerződés megkötése után felmondja azt, kötbérként a megrendelt áru értékének 100%-át köteles megfizetnie a Qmax Digital Kft. részére. A Vásárló nem élhet az elállás jogával, ha a tapétát a vásárlást követően használatba vette, vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelelt a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek. 

6. Sikertelen kézbesítés
Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik. A szállító hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót terhelik.

7. Felelősség korlátozása
Fenntartjuk a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére. Fenntartjuk a jogot arra, ha a webáruházban látható termék a rendelés pillanatában nem áll rendelkezésünkre, akkor a Vásárlót nem szolgáljuk ki a kért termékkel. Az ebből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk. 
Kérjük Önt, hogy az Internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Budapest, 2016. 04. 18.