Jelenlegi hely

Általános szerződési feltételek

Ön az azentapetam.hu oldalon történt személyes regisztrációja utáni megrendelésének leadásával a Qmax Digital Kft. Vásárlója lesz.

Az alábbi üzletszabályzat a Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza.                                                                          

Kérjük, olvassa el az alábbi tudnivalókat! 

Cégnév: Qmax Digital Kft.
Cím: 1106 Budapest, X. kerület, Porcelán utca 3-9. 
Adóigazgatási szám: 25024085-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 195341
Kapcsolat: Kovacsev Zorán
Telefonszám: +36 20 91 81 81 2
e-mail: iroda@azentapetam.hu

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a Qmax Digital Kft. internetes áruházában található valamennyi termék, azaz tapéta. A tapéták tulajdonságairól, jellemzőiről honlapunkon, az árucikkhez tartozó konkrét menüpontban talál bővebb tájékoztatót

Megvásárolható termékek, vételár

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A  tapéták mellett feltüntetett ár a tapéta vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (27%-os ÁFA-t) is. Szavatoljuk, hogy a termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és a tapéták kézhezvétele közötti időszakban. Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor kapott az adott oldalon. A Qmax Digital Kft. fenntartja a jogot, hogy termékeinek és szolgáltatásainak árát és tartalmát megváltoztassa, vagy nyersanyag hiány miatt a megrendelést visszautasítsa. 

A tapéták tulajdonságairól, jellemzőiről az árucikkhez tartozó konkrét menüpontban talál bővebb tájékoztatót. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webárúházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti minimális színeltérések miatt. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Qmax Digital Kft. teljes körűen tájékoztatja Vásárlóit az akcióról és annak pontos időtartamáról. Amennyiben a Qmax Digital Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerülne a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves ár, pl. a termék elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár, akkor a Qmax Digital Kft. nem köteles a terméket hibás áron kiszállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.  

Rendelés menete 

Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webárúházba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. A Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott terméket/termékeket. A Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, folytatja a vásárlást. Ha nem szeretne tovább vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt terméket/termékeket. A „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.  A szállítási és számlázási adatok megadását követően a Vásárló a „Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A szerződés létrejötte

A szerződés akkor jön létre, amikor a Qmax Digital Kft. webáruházának szoftvere a 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárlónak azonnal értesítést küld a rendelés felvételének tényéről. A megrendelés leadását követő 48 órán belül az eladó megküldi a Vásárló részére elektronikus úton a rendelés elfogadását, vagy annak elutasítását nyersanyag hiány vagy egyéb okok miatt.

A visszaigazolás tartalmazza a rögzített termék vagy szolgáltatás részleteit, árát, fizetési módját és határidejét. A Vásárló a regisztrációt követően a http://wwww.azentapetam.hu/ internetes áruházba belépve ellenőrizheti a megbízás részleteit. 

Qmax Digital Kft. minden beérkező megkeresést a rendszerében adminisztrál. A telefonon vagy más módon leadott megrendelések esetén is a Vásárló e-mail címe regisztrálásra kerül.  A bejegyzésről nem küldünk automatikus e-mailértesítést, azonban a rendelés megtekintéséhez a későbbiekben a jelszó-emlékeztető segítségével utólag is hozzáférést kaphat. A regisztráció befejeztével a Vásárló nyomon követheti a gyártási folyamatot, és közvetlenül kommunikálhat az ügyfélszolgálattal. A webáruház rendszerébe bejelentkezve visszakövetheti a múltbéli megrendeléseit is.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A kivitelezés menete

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9–17 óra között történik. Személyes átvételre és kiszállításra csak munkanapokon van lehetőség. A megjelölt munkaidőn kívül is van lehetőség a megrendelések leadására. Amennyiben a munkaidő lejárta után történik a megrendelés, akkor annak feldolgozására a követő munkanapon kerül sor. A megrendelés elfogadását követően a Qmax Digital Kft. Megkezdi a gyártást, csomagolást és a szállítás megszervezését.                                                                                          

Internetes áruházunkban megtekinthetőek és megrendelhetőek az aktuálisan megvásárolható tapéták. A megjelenített termékek on-line megvásárolhatók, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel.                                                                                        

Amennyiben a kiválasztott termék, illetve a feltöltött grafika megrendelését a Qmax Digital Kft. elfogadta, érvényessé válik a szerződés. Ha a Vásárló grafikai anyaga a leadási határidő után kerül elfogadásra, egyértelmű, hogy ebből kifolyólag a kivitelezési határidő is eltolódik. A grafika méretét és felbontását szakképzett grafikus ellenőrzi. Az elfogadásáról visszajelzést küldünk. Pontos határidő megadása hiányában a gyártás várható időtartama a grafikai anyagleadás napjától számítandó – tájékoztató jellegű információ.

Fizetési információk

A vételár kiegyenlítése Magyarországon az alábbi módon történhet, ezek közül szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legmegfelelőbb:

– szállítás futárszolgálattal, fizetés utánvétellel

– személyes átvétel, fizetés készpénzben

– banki előre utalással (személyes átvétel, kiszállítás futárszolgálattal)

– PayPal fizetési mód                                                                    

Figyelem!                                                                                                                                                                

Qmax Digitál Kft. által kiállított számla átvételével és aláírásával a Vásárló a teljesítést igazoltnak tekinti, azt mennyiségben és minőségben megfelelőnek találja.

A számla aláírása fizetési kötelezettséget jelent! A Qmax Digital Kft. fenntartja a jogot, hogy fizetési késedelem esetén a Vásárlótól újabb megbízást ne fogadjon el. Lejárt határidejű tartozáskor az előzetes, üzleti alapon megajánlott kedvezményt utólag visszavonja. A visszavont kedvezmény számlázásra kerül, és az eredeti követelés összegét növeli. A Qmax Digital Kft. által nyújtott minden kedvezmény kizárólag a fizetési mód és határidő teljesítésével érvényes!

Adatvédelem

Rendeléskor, a Vásárló által megadott adatokat a Qmax Digital Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából tárolja, kivéve, ha a regisztráció során, vagy ezt követően bármikor a Vásárló hozzájárulását adta ahhoz, hogy elektronikus vagy postai úton marketing információt küldjünk a részére. Adatait harmadik fél részére csak a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként közreműködő partnereinknek (pl. futárszolgálat) továbbítjuk. Partnereink az így kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak felhasználni, tárolni, illetve továbbadni.                                                                                          

Qmax Digital Kft. a Vásárló kérésére a Qmax Digital Kft. által kezelt személyes adataival kapcsolatban tájékoztatást ad, illetve azokat a Vásárló kérésére módosítja.                                                

A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben az iroda@azentapetam.hu címre küldje el. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat. Adatai kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el.

Jogi nyilatkozat

Qmax Digital Kft. fenntartja a jogot, hogy a weboldalán található információkat előzetes bejelentés nélkül megváltoztassa. Az itt található adatok és információ nem minősíthetők a cég tanácsaként bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez. Ügyfeleinknek azt javasoljuk, mindenkor előzetesen bizonyosodjanak meg arról, hogy az általuk igényelt szolgáltatások saját esetükre vonatkoztatva ténylegesen a legmegfelelőbbek-e.                                                                                           

Qmax Digitál Kft nem vállal felelősséget a weboldalakon történt elírásokért, sem pedig a weboldalak tartalmának jogosulatlan megváltoztatásáért. A Qmax Digital Kft. fenntartja a jogot szolgáltatásai előzetes bejelentés nélküli megváltoztatására, kiegészítésére.

Az Elektronikus Szerződés elfogadása

Jelen Elektronikus Szerződés Vásárló által történő elfogadása előfeltétele AzÉnTapétám webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez. Jelen Elektronikus Szerződés elfogadottnak minősül akkor, amikor a Vásárló  AzÉnTapétám webáruházban megrendelését leadja, lenyomja a „Megrendelem" gombot.

Az Üzemeltető a megrendelés, vagyis a Jelen Elektronikus Szerződés elfogadása előtt szöveges formában felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy ellenőrizze megrendelési adatait, és olvassa el figyelmesen a Vásárlási Feltételek minden pontját. A Vásárlónak a megrendelési folyamat bármely pontján (Bevásárló kosara - Szállítás részletei - Fizetés részletei - Megrendelés leadása) lehetősége van az összes addig rögzített adatbeviteli hibát beazonosítani, és javítani a „Megrendelem" gomb lenyomása előtt.

Az Elektronikus Szerződés módosítása

Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot a Jelen Elektronikus Szerződés részben vagy egészben történő módosítására. Az Elektronikus Szerződés és annak módosításai a közzétételkor lépnek hatályba. Amennyiben a Jelen Elektronikus Szerződés módosult, a Vásárló megtekintheti a változtatás időpontját a jelen weboldal alján. Folyamatban lévő megrendeléskor a megrendelés e-mailen történt visszaigazolásakor válik hatályossá az Elektronikus Szerződés.

Budapest, 2016. 04. 18.